İPTAL, İADE, DEĞİŞİM VE GARANTİ KOŞULLARI

 

İade ve Cayma Hakkı

 

Web sitemiz üzerinden yapılan satışlar Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ile Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğine tabi satışlardır ve bu kanun ve yönetmelikteki hükümleri uygulamaktadır.

İade edeceğiniz ürünlerin aşağıdaki şartlara uygun olması işlemlerin hızlı bir şekilde tamamlanmasını sağlayacaktır:

İade edeceğiniz ürüne ilişkin web sayfamızda yer alan iletişim bilgileri doğrultusunda bizimle irtibata geçmeniz ve bildirimde bulunmanız gerekmektedir. İade bildiriminde bulunulmadan gönderilecek ürünler müşteriye geri gönderilecektir. 

Ürünlerin kutusu üzerindeki, ithalatçı veya üretici firma tarafından yapıştırılmış olan etiketlerin yırtılması, vakumlu veya jelatinli ambalajın açılması durumlarında, iade talepleri kabul edilmemektedir. 

İadenin, satın alınan ürünün ambalajı açılmadan, tahrip edilmeden, bozulmadan ve ürün kullanılmadan teslim tarihinden itibaren yedi (7) günlük süre içinde gerçekleştirilmesi gereklidir. 

Ürünler orijinal ambalajlarından çıkarılarak kullanıldıktan sonra iade edilme istekleri için 1 haftalık geri alım süresi işlememekte ve ürün kesinlikle geri kabul edilmemektedir.

 

Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunu 'nun 4. Maddesine göre, "Tanıtım ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan niteliklerine aykırı olan ya da kullanım amacı bakımından tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir. Müşteri, malın teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisinde ayıplı mal bildiriminde bulunursa, ürünü iade etme, bedel indirimi, ücretsiz değişim ya da ücretsiz onarım haklarından birine sahiptir."

Ayıplı Mal bildiriminde bulunarak yukarıda belirtilen haklardan faydalanmak için;

Ürünün özellikleri, tanıtımında belirtilen özelliklerden farklıysa ya da, müşterinin üründen beklediği faydayı azaltan eksiklikler varsa, ürün, ayıplı mal sınıfına girer. 

Müşteri, 30 gün içerisinde ayıplı mal bildiriminde bulunmalıdır. 

Ayıplı Mal bildiriminde, ürünün ithalatçısı düzenlenen bir raporla kullanım hatasının bulunup bulunmadığı belirlenir. Kullanıcı hatasının olduğu tespit edilirse, müşteri, haklardan faydalanamaz.

 

 

Cayma Hakkı

Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği 'nin 8. Maddesine göre, müşteri, "Ürünü teslim aldığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde hiçbir sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir." . Buna göre, müşteri, ürünü aldıktan sonra, 7 gün içerisinde sebepsiz iade etme hakkına sahiptir.

 

İade Prosedürü ve Teslimat Adresi

Gelen ürün öncelikle İade Bölümü tarafından incelenir, gerekir ise ürünün yetkili servisine ya da tedarikçi firmaya test etmeleri için gönderilir. Yukarıdaki şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır. Bu işlemin süresi 3 ile 7 gün arasında değişmektedir. Göndermiş olduğunuz bilgiler Müşteri Hizmetleri bölümü tarafından incelenecek ve konu hakkında size ayrıntılı bilgi verilecektir.
İade işlemi onaylandığında size telefon, mail ve Sms ile bilgisi verilecek ve isteğinize bağlı olarak yeni bir sipariş verebilmeniz için hediye çeki yada
para iadesi yapılacaktır.Alışveriş Havale ile yapıldıysa havale yapılan Banka hesabınıza Kredi kartı ile yapıldı ise çekim yapılan Kredi kartınıza en geç 5 gün içerisinde para iadesi yapılacaktır.



Teslimat Adresi

Ferhat Paşa Mah. 16.Sk. No:10A ATAŞEHİR İSTANBUL

 

TESLİMAT BİLGİLERİ

 

- Sitemizde satılan ürünlerin kampanyalı olanları siparişin saat 12.00'e  kadar gelmesi durumunda aynı gün içinde anlaşmalı kargolara verilir.

- Sipariş üzerine temin edilen ürünler ise 2-5 gün içinde kargoya verilir. Kargo bilgilerini sipariş detaylarında bulabilirsiniz.

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR