İPTAL,
İADE, DEĞİŞİM VE GARANTİ KOŞULLARI
İade
ve Cayma Hakkı
Web
sitemiz üzerinden yapılan satışlar Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ile
Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğine tabi satışlardır ve bu kanun ve yönetmelikteki
hükümleri uygulamaktadır.
İade edeceğiniz ürünlerin aşağıdaki şartlara uygun olması işlemlerin hızlı bir
şekilde tamamlanmasını sağlayacaktır:
İade edeceğiniz ürüne ilişkin web sayfamızda yer alan iletişim bilgileri
doğrultusunda bizimle irtibata geçmeniz ve bildirimde bulunmanız gerekmektedir.
İade bildiriminde bulunulmadan gönderilecek ürünler müşteriye geri
gönderilecektir.
Ürünlerin kutusu üzerindeki, ithalatçı veya üretici firma tarafından
yapıştırılmış olan etiketlerin yırtılması, vakumlu veya jelatinli ambalajın
açılması durumlarında, iade talepleri kabul edilmemektedir.
İadenin, satın alınan ürünün ambalajı açılmadan, tahrip edilmeden, bozulmadan
ve ürün kullanılmadan teslim tarihinden itibaren yedi (7) günlük süre içinde
gerçekleştirilmesi gereklidir.
Ürünler orijinal ambalajlarından çıkarılarak kullanıldıktan sonra iade edilme
istekleri için 1 haftalık geri alım süresi işlememekte ve ürün kesinlikle geri
kabul edilmemektedir.
Tüketicinin
Korunması Hakkında Kanunu 'nun 4. Maddesine göre, "Tanıtım ve kullanma
kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan niteliklerine aykırı olan ya
da kullanım amacı bakımından tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan
maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul
edilir. Müşteri, malın teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisinde ayıplı mal
bildiriminde bulunursa, ürünü iade etme, bedel indirimi, ücretsiz değişim ya da
ücretsiz onarım haklarından birine sahiptir."
Ayıplı Mal bildiriminde bulunarak yukarıda belirtilen haklardan faydalanmak
için;
Ürünün özellikleri, tanıtımında belirtilen özelliklerden farklıysa ya da,
müşterinin üründen beklediği faydayı azaltan eksiklikler varsa, ürün, ayıplı
mal sınıfına girer.
Müşteri, 30 gün içerisinde ayıplı mal bildiriminde bulunmalıdır.
Ayıplı Mal bildiriminde, ürünün ithalatçısı düzenlenen bir raporla kullanım
hatasının bulunup bulunmadığı belirlenir. Kullanıcı hatasının olduğu tespit
edilirse, müşteri, haklardan faydalanamaz.
Cayma
Hakkı
Mesafeli
Sözleşmeler Yönetmeliği 'nin 8. Maddesine göre, müşteri, "Ürünü teslim
aldığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde hiçbir sorumluluk üstlenmeksizin
ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına
sahiptir." . Buna göre, müşteri, ürünü aldıktan sonra, 7 gün içerisinde
sebepsiz iade etme hakkına sahiptir.
İade
Prosedürü ve Teslimat Adresi
Gelen
ürün öncelikle İade Bölümü tarafından incelenir, gerekir ise ürünün yetkili
servisine ya da tedarikçi firmaya test etmeleri için gönderilir. Yukarıdaki
şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır. Bu işlemin süresi 3 ile 7 gün
arasında değişmektedir. Göndermiş olduğunuz bilgiler Müşteri Hizmetleri bölümü
tarafından incelenecek ve konu hakkında size ayrıntılı bilgi verilecektir.
İade işlemi onaylandığında size telefon, mail ve Sms ile bilgisi verilecek ve
isteğinize bağlı olarak yeni bir sipariş verebilmeniz için hediye çeki yada para iadesi yapılacaktır.Alışveriş Havale
ile yapıldıysa havale yapılan Banka hesabınıza Kredi kartı ile yapıldı ise
çekim yapılan Kredi kartınıza en geç 5 gün içerisinde para iadesi yapılacaktır.
Teslimat
Adresi
Ferhat
Paşa Mah. 16.Sk. No:10A ATAŞEHİR İSTANBUL
TESLİMAT
BİLGİLERİ
- Sitemizde
satılan ürünlerin kampanyalı olanları siparişin saat 12.00'e kadar
gelmesi durumunda aynı gün içinde anlaşmalı kargolara verilir.
-
Sipariş üzerine temin edilen ürünler ise 2-5 gün içinde kargoya verilir. Kargo
bilgilerini sipariş detaylarında bulabilirsiniz.